Κωτσόβολος - Kαταγγελίες: Κάηκε το σίδερο μέσα στην εγγύηση - Είπαν θα το έχουμε πίσω σε 1 μήνα (εικόνα) - Aftodioikisi.gr
Δευτέρα
22
Νοέμβριος
Back

Κωτσόβολος – Kαταγγελίες: Κάηκε το σίδερο μέσα στην εγγύηση – Είπαν θα το έχουμε πίσω σε 1 μήνα (εικόνα)

Συνεχίζονται τα παράπονα και οι καταγγελίες των πελατών του Κωτσόβολου.

Δείτε χαρακτηριστικά:

Κωτσόβολος -καταγγελία: Παραγγελία για Λέσβο πήγε Χανιά -«Έλεος & μακριά!!!!»

Νέα παράπονα πελατών για τον Κωτσόβολο: “Απαράδεκτη εταιρεία, παρέδωσαν λάθος προϊόν”

Αυτή τη φορά κάτω από ανάρτηση της εταιρείας στο facebook (https://www.facebook.com/Kotsovolos/posts/10159675902491163) πελάτης διαμαρτύρεται, γράφοντας:

«8 Ιουλίου καινούριο σίδερο philips. Μας κάηκε χτες, πάμε στο κατάστημα να δούμε τι θα γίνει γιατί έχουμε εγγύηση κ μας λένε σε ένα μήνα θα το έχουμε πίσω. Μέχρι τότε πως θα σιδερώνουμε τα ρούχα μας; Εάν ήταν έπρεπε να μας πείτε να πάρουμε κ εφεδρικό. Είναι αυτό εξυπηρέτηση;

Η απάντηση της εταιρείας είναι η εξής:

«Καλησπέρα σας. Μπορείτε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες μέσω προσωπικού μηνύματος ώστε να ελέγξουμε διεξοδικά το ζήτημα σας».

Ο πελάτης γράφει:

«Στέλνω pm»

Στη συνέχεια επανέρχεται:

«…. λέγομαι. Έστειλα μήνυμα κ με ξαναρωτάνε πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν».

Η νεά απάντηση που λαμβάνει:

«Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας θα συνεχίσουμε την επικοινωνία μας μέσω της προσωπικής μας συνομιλίας»

Ο πελάτης σημειώνει:

 «Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι να μου δώσετε το τηλέφωνο της εταιρείας που επισκευάζει τα σίδερα ώστε να μην εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα; Είναι αυτό; Λύση; Είναι εξυπηρέτηση ιδιωτικής εταιρείας; Εσάς αν χαλάσει το αμάξι σας κ πάτε συνεργείο, σας λένε καθίστε ένα μήνα χωρίς αμάξι ή σας δίνουν ένα αντικατάστασης εάν είναι μεγάλη η εταιρεία που το πάτε, ώστε να κάνετε την δουλειά σας μέχρι να φτιαχτεί. Εμείς που έχουμε εγγύηση κ μας καλύπτετε μέχρι να μας παραδώσετε το σίδερο σε ένα μήνα τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καθόμαστε πάνω στα ρούχα να τα ισιώνουμε; Να τα βάζουμε ασιδέρωτα; Τι προτείνετε ως μεγάλη εταιρεία; Να πάρουμε τον συνεργάτη σας να μας εξυπηρετήσει πιο γρήγορα ή να πάμε από το Κερατσίνι στο Χαλάνδρι που μας στείλατε στο κατάστημα; Βλέπετε λογική κ ωραία εξυπηρέτηση στο πρόβλημα μας;».

Δείτε τις εικόνες του διαλόγου:

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!