νέα-παράπονα-πελατών-για-τον-κωτσόβολ-844721

Νέα παράπονα πελατών για τον Κωτσόβολο: “Απαράδεκτη εταιρεία, παρέδωσαν λάθος προϊόν”

Νέα παράπονα στην σελίδα του Κωτσόβολου στο Facebook ( https://www.facebook.com/Kotsovolos/) από πελάτισσα που παρέλαβε λάθος προϊόν και περιμένει ακόμα από τον Ιούλιο να επικοινωνήσει μαζί της καποιος από την εταιρεία για να της το αντικαταστήσει παρόλο που έχει επικοινωνήσει ήδη με δύο καταστήματα για το ζήτημα.

Συγκεκριμένα η πελάτισσα είπε:

“Απαράδεκτη εταιρεία, παρέδωσαν λάθος προϊόν, μου είπαν να πάω στο κατάστημα για να διορθώσω το δικό τους λάθος, στο κατάστημα μου είπαν να πάρω στο τηλεφωνικό κέντρο, εκεί συνήθως δεν απαντάει κανείς η στο κλείνουν στα μούτρα, έχω μιλήσει με δύο καταστήματα, τον τεχνικό εγκατάστασης και το τηλεφωνικό κέντρο πολλές φορές για αντικατάσταση προϊόντος που δεν λειτουργούσε από τη στιγμή της παράδοσης και περιμένω ακόμα να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για παραγγελία που έγινε ΤΟΝ ΙΟΎΛΙΟ. Ποτέ ξανά Κωτσόβολο. Άλλες εταιρείες έχουν και φτηνότερα προϊόντα και καλύτερη εξυπηρέτηση. Απαράδεκτοι.”

Ενώ ο Κωτσόβολος απάντησε:

Καλημέρα σας. Οι άνθρωποι της εταιρείας μας κάνουν το καλύτερο δυνατό για την εξυπηρέτησή σας και δεν αξίζουν τέτοιους χαρακτηρισμούς. Αν επιθυμείτε μπορείτε να μας στείλετε παραπάνω στοιχεία για την αγορά σας σε προσωπικό μήνυμα για να ελέγξουμε ακριβώς τι έχει συμβεί.

Μια άλλη πελάτισσα απατώντας στα παραπάνω σχόλια παρέθεσε τη δική της αντίστοιχη εμπειρία με την αγορά ελαττωματικής κουζίνας κόστους 1300 ευρώ:

“τώρα σοβαρά το λέτε αυτό; ακούστε τώρα λοιπόν και την δικιά μου πρόσφατη εμπειρία. Αγόρασα από τον κωτσοβολο Κορυδαλλού κουζηνα η οποία στοίχησε 1300 ευρώ.την περασμένη Τετάρτη ήρθαν και κάναν την εγκατάσταση. Την ίδια μέρα τους ενημέρωσα ότι η κουζηνα έχει πρόβλημα. Ανοίγοντας το εσωτερικό διπλό μάτι μου βγάζει αναθυμιάσεις μπροστά στα κουμπιά και από το εσωτερικό του φούρνου σε σημείο που χρειάστηκε να ανοίξω όλα τα παράθυρα του σπιτιού, χώρια ότι δεν ανάβουν σε όλα τα μάτια η ενδείξεις θερμότητας. Μετά από πολλά τηλέφωνα λέγοντας μου ότι το έχουν προωθήσει το θέμα ήρθε η αγια ημέρα σήμερα να έρθει ο τεχνικός να την δει ο οποίος με ενημέρωσε απλά ότι θα επισκευαστεί. Λέω ορίστε; να επισκευαστεί μια κουζίνα να που δεν έχει χρησιμοποιηθεί; μια κουζίνα να που έχει 1300 ευρώ; μια κουζίνα καινούρια; ε όχι.δεν την πήρα μεταχειρισμένα και αν ήθελα επισκευή θα έφτιαχνα την παλιά μου και τα 1300 ευρώ θα μου έμεναν στην τσέπη. Θα συμφωνήσω με την κυρία πιο πάνω. Απαράδεκτη η συμπεριφορά τους. Θα σας καλέσουμε αλλά δεν σε καλούν ποτέ, τους καλείς εσύ καμιά δεκαριά φορές, έχεις κάνει ανακύκλωση συσκευές σου λένε θα έρθουμε αύριο να την πάρουμε την παλιά κουζίνα και δεν έρχονται ποτέ και εννοείται ότι δεν σε ενημερώνουν καν και έρχονται οπότε γουστάρουν. Έχω και άλλα να γράψω από την πολύ πρόσφατη εμπειρία μου αλλά νομίζω ότι όλα αυτά τα γνωρίζετε.ολα τα ηλεκτρικά μου τα έχω πάρει από από κατάστημα δικό σας.δεν θα ξανά κάνω αγορά ποτέ ξανά ούτε σε τηγάνι.”

Δείτε αναλυτικά τα παράπονα: