ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ |
20.11.2017 | 16:13
Δ. Άρτας: Δεν υπογράφει η επίτροπος -Απλήρωτοι οι συμβασιούχοι
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Απλήρωτοι έμειναν οι συμβασιούχοι στο δήμο Άρτας. Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, η επίτροπος στην Άρτα, επέστρεψε τα χαρτιά στο δήμο, δηλώντας ότι δεν υπογράφει τα εντάλματα πληρωμής, των «παρατασιούχων» – Συμβασιούχων.
Μπροστά στη νέα αυτή αρνητική εξέλιξη, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις δεν υπογράφει λέει οι συμβασιούχοι ξεκινάνε κινητοποιήσεις από το βράδυ της Δευτέρας.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






