μπορούν-οι-διαβητικοί-να-τρώνε-αυγά-779041
ΥΓΕΙΑ | 27.08.2021 | 14:29

Μπορούν οι διαβητικοί να τρώνε αυγά

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ενώ αποτελούν πολύ καλή πηγή στοιχείων, όπως το σελήνιο, η βιταμίνη Β2 (ριβοφλαβίνη) και η βιταμίνη Β12, μια βιταμίνη σημαντική για τους χορτοφάγους που καταναλώνουν αυγά, καθώς κανένα φυτικό προϊόν δεν περιέχει αυτή τη βιταμίνη.

Πολλοί ωστόσο τα αποφεύγουν, επειδή έχουν συνδέσει την κατανάλωσή τους με την αύξηση της χοληστερίνης.

Για τα υγιή άτομα συστήνεται η κατανάλωση τριών ή και περισσότερων αυγών εβδομαδιαίως, καθώς η χοληστερόλη τους δεν φαίνεται να επιδρά αρνητικά στα επίπεδα χοληστερόλης των υγιών ατόμων.

Σχετικά με την κατανάλωση αυγών από διαβητικούς ασθενείς, μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «The American Journal of Clinical Nutrition», έδειξε ότι η κατανάλωση 1-2 αυγών ημερησίως δεν αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου σε προδιαβητικούς ασθενείς ή άτομα με διαβήτη τύπου 2, ειδικά στην περίπτωση που οι ασθενείς ακολουθούν ένα ισορροπημένο πρότυπο διατροφής με στόχο τη μείωση του σωματικού τους βάρους.

Δείτε αναλυτικά στο παρακάτω βίντεο τι πρέπει να γνωρίζετε για τη σχέση των αυγών με τον διαβήτη:

Πηγή: onmed.gr

Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος

Ο Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος είναι δημοσιογράφος με εξειδίκευση στο πολιτικό ρεπορτάζ και στην κάλυψη θεμάτων της τοπικής αυτοδιοίκησης σε ψηφιακά και ραδιοφωνικά μέσα. Ξεκίνησε σε ηλικία 22 χρονών ως μαθητευόμενος στην εφημερίδα «Ριζοσπάστης», όπου έμεινε για 18 χρόνια καλύπτοντας το κοινωνικό, πολιτικό και κυβερνητικό ρεπορτάζ. Εχει συνεργαστεί με το περιοδικό «Unfollow» κάνοντας ερευνητική δημοσιογραφία. Από το 2019 δουλεύει στο ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9.84. Εργάζεται στο aftodioikisi.gr από το 2016, ενώ τα τελευταία χρόνια κατέχει τη θέση του Διευθυντή Σύνταξης της ιστοσελίδας. https://www.facebook.com/theodoropan