ΕΠΙΟΡΚΟΙ

22.07.2025 | 07:27

Όλο λέω ότι μέχρι να φύγω διακοπές ο βλαχοmayor δεν θα ξανασχοληθώ με τον εν βλάχω αδελφό μου Αλέκο (δεν είμαι λαμόγιο) Καχριμάνη, αλλά, σαν να το κάνει επίτηδες, όλο με τσιγκλάει και δεν μ’ αφήνει ν’ αγιάσω. Όχι τίποτε άλλο, αλλά βρίσκει και ευκαιρία αυτός ο πληροφοριοδότης μου από τον Εθνικό Κήπο, απέναντι από […]