ΔΗΜΑΡ: Ζητά ένταση στον «πόλεμο» κατά της διαφθοράς στο δημόσιο
Ένταση στην προσπάθεια καταπολέμησης της διαφθοράς στο Δημόσιο, ζητά με ανακοίνωσή της η ΔΗΜΑΡ. Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί- που πρέπει να ενισχυθούν, οφείλουν να αξιοποιήσουν υπαρκτές δυνατότητες για τη διερεύνηση υποθέσεων διαχείρισης δημόσιου χρήματος.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ, έχει ως εξής:
«Η διαφθορά λεηλατεί το δημόσιο συμφέρον. Η καταπολέμηση της, σε όλα τα επίπεδα, πρέπει να ενταθεί. Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί οφείλουν να αξιοποιήσουν υπαρκτές δυνατότητες για τη διερεύνηση υποθέσεων διαχείρισης δημόσιου χρήματος και «μαύρης οικονομίας». Οι μηχανισμοί αυτοί πρέπει να ενισχυθούν. Η πάταξη της διαφθοράς είναι υπόθεση που αφορά στην προστασία του δημόσιου αγαθού».
Διαβάστε επίσης:
«Άνοιξαν» οι φάκελοι 189 πολεοδόμων, εφοριακών με «χρυσές καταθέσεις»
«Διαφάνεια»: Τέλος σε διαφθορά, διαπλοκή και απατεωνία στο Δημόσιο
Δημόσιο: «Πράματα και θάματα» στην έκθεση των «αδιάφθορων»
ΓΛΚ: Επίορκοι υπάλληλοι σε κύκλωμα βιομηχανίας συντάξεων-μαϊμού
ΔΗΜΑΡ: Διώξτε επίορκους, «ψεύτες», κοπανατζήδες από το Δημόσιο
Επίορκοι: Άμεσα οι πειθαρχικές διώξεις με βάση έκθεση των Ελεγκτών
Προφυλακιστέοι επίορκοι υπάλληλοι του ΣΔΟΕ
Στη φυλακή και με… μισθό οι «εγκέφαλοι» της απάτης στο ΙΚΑ Καλλιθέας
Πειθαρχικά: Προς αυστηρό έλεγχο των αθωωτικών αποφάσεων
Η τριάδα της διαφθοράς το 2011
Δημόσιο-Έκθεση Ρακιντζή: «Στα μαλακά» υπάλληλοι για υποθέσεις διαφθοράς
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 08:59
27.06.2026 | 08:00






