«Κατέρρευσε» το e-food: Αντιδράσεις για τις παραγγελίες -Τι απαντά η εταιρεία

Tεχνικά προβλήματα έχει το βράδυ της Παρασκευής 26 Μαρτίου η δημοφιλής πλατφόρμα παραγγελιών e-food,

η οποία διαβεβαιώνει τους χρήστες των social media με συνεχόμενα ποσταρίσματα στο twitter πως το πρόβλημα είναι προσωρινό και σε πολύ λίγο θα επιλυθεί.

Η εφαρμογή του efood στα κινητά ανοίγει κανονικά, ωστόσο, δεν φορτώνουν τα διαθέσιμα εστιατόρια για

παραγγελία.

Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που τις τελευταίες ημέρες χρήστες των social media

αναφέρουν προβλήματα για το σάιτ παραγγελιών.

“Πρώτη φορά μας συμβαίνει! Μην αγχώνεσαι, σε λίγο είμαστε και πάλι κοντά σου!”, απάντησε η εταιρεία σε σχόλια.

«Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς!

Κι εμείς θα το κάνουμε σε πολύ λίγο!», πρόσθεσε.

«…ήρθα να ξαμολύσω την οργή μου που πεινάω και δεν μπορώ να παραγγείλω μετά τη δουλειά , αλλά είδα ότι το χειρίζεστε πολύ όμορφα και με χιούμορ οπότε τη γλυτώνετε…» έγραψε ένας χρήστης.

«Αλλά είμαστε σχεδόν έτοιμοι, ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΟΠΙΡΟΥΝΑ!», η νέα απάντηση της εταιρείας.

Και άλλοι συνέχισαν:

«Ρίξατε το efood και υπογράψατε την καταδίκη σας»

«Efood αγάπη μου τι έπαθες;»

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΠΕΣΕ, ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ, EFOOD


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!