Εθνική Τράπεζα: Νέα παράπονα από πελάτη - "Μας χρέωσε κάρτα την οποία δεν είχαμε παραλάβει ποτέ" - Aftodioikisi.gr
Πέμπτη
21
Οκτώβριος
Back

Εθνική Τράπεζα: Νέα παράπονα από πελάτη – “Μας χρέωσε κάρτα την οποία δεν είχαμε παραλάβει ποτέ”

Σε συνέχεια του άρθρου με παράπονο πελάτη της Εθνικής Τράπεζας για πληρωμή κάρτας που δεν παράλαβε ποτέ, νέος πελάτης καταγγέλλει όμοιο περιστατικό από την Εθνική Τράπεζα. Σε επικοινωνία με το σάιτ μας ο πελάτης εξέφρασε το παράπονο του για κάρτα που πλήρωσε και δεν παράλαβε ποτέ, ενώ όταν ζήτησε τα χρήματα τους πίσω τους ενημέρωσαν ότι εκείνοι δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

Στο μήνυμα που λάβαμε εξέφρασε το παράπονο του με τα εξής λόγια:

“Καλησπέρα σχετικά με το άρθρο σας θα ήθελα και εγώ να καταγγείλω την Εθνική τράπεζα ότι μας χρέωσε κάρτα την οποία δεν είχαμε παραλάβει ποτέ και όταν πήγαμε στο κατάστημα για να βγάλουμε καινούργια μας έλεγε να μιλήσουμε με τα κεντρικά μιλήσαμε με τα κεντρικά μας είπαν να πάμε σε κατάστημα μας έβγαλαν τελικά από το κατάστημα την κάρτα και όταν καταγγείλαμε για το ποσό που μας χρεώσανε για την κάρτα που δεν παραλάβαμε μας είπανε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Σκεφτείτε να χρεώνουν κάρτες που δεν στέλνουνε σε 10.000 κόσμο από έξι ευρώ πόσα λεφτά βγάζουν από το τίποτα.”

Το μήνυμα του:

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!