εθνική-τράπεζα-καταγγελίες-είσαστ-919534
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 20.07.2021 | 20:07

Εθνική τράπεζα – Καταγγελίες: «Είσαστε απαράδεκτοι» – «Μας χρεώνετε και τις κάρτες που δεν μας φτάνουν ποτέ»

Εθνική τράπεζα – Καταγγελίες: «Είσαστε απαράδεκτοι» – «Μας χρεώνετε και τις κάρτες που δεν μας φτάνουν ποτέ»

Νέα προβλήματα στην εξυπηρέτηση πελατών στην Εθνική Τράπεζα, όπως καταγράφονται από πελάτες στη σελίδα της  στο facebook (https://www.facebook.com/hashtag/mazidimiourgoumemellon)

Συγκεκριμένα γράφει πελάτισσα της τράπεζας:

«Είσαστε απαράδεκτοι…Δεν μας φτάνουν οι κάρτες ταχυδρομικά που μας τις στέλνετε, με απλό ταχυδρομείο και όχι συστημένες. Κάνετε και εκδηλώσεις και δεν ενδιαφέρεστε για τα προβλήματα των πελατών σας. Μας χρεώνετε και τις κάρτες που δεν μας φτάνουν ποτέ.

Η απάντηση της τράπεζας ήταν η εξής:

«Καλημέρα σας.Παρακαλούμε να μας καλέσετε καθημερινά στο +30 2104848484, 08.00-20.00, προκειμένου να πραγματοποιθεί ταυτοποίηση των στοιχείων σας, να εξεταστούν τα δεδομένα και να σας ενημερώσουμε. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας
Κάτω από την ίδια ανάρτηση γράφει μία άλλη πελάτισσα:
«Μα σας καλούμε στο νούμερο αυτό, αλλά δεν σας βρίσκουμε!!! Άσε που κάθε 15 δευτερόλεπτα βγαίνει το μήνυμα αναμονής, έτσι για να μας σπάσει τα νεύρα ακόμη περισσότερο!»
Και η νέα απάντηση της τράπεζας:
Καλησπέρα σας. Λυπούμαστε ειλικρινά για την αδυναμία εξυπηρέτησής σας κατά την πρόσφατη επικοινωνία σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι φαινόμενα όπως αυτό που επισημαίνετε δε συνάδουν με τις προδιαγραφές λειτουργίας του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Εθνικής Τράπεζας. Σας διαβεβαιώνουμε πως καταβάλλονται συνεχείς προσπάθειες για την ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτησή σας. Δυστυχώς όμως, πάντοτε υπάρχει ο κίνδυνος να παρουσιαστούν αστοχίες και κάποιοι πελάτες μας να ταλαιπωρηθούν. Ζητάμε την κατανόησή σας. Εφόσον δεν έχετε ακόμη εξυπηρετηθεί παρακαλούμε να προωθήσετε το μήνυμα σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected], αναφέροντας κάποιο στοιχείο ταυτοποίησης σας. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.