κοινό-απεργιακό-μέτωπο-των-εργαζομέν-138410
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 16.11.2015 | 17:33

Κοινό απεργιακό μέτωπο των εργαζομένων σε αστικές συγκοινωνίες, σιδηρόδρομο και λιμάνια

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κοινό απεργιακό μέτωπο συστήνουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, τον σιδηρόδρομο και τα λιμάνια διαμαρτυρόμενοι για τις ιδιωτικοποιήσεις, τις συλλογικές συμβάσεις και το ασφαλιστικό ενώ την Τρίτη 24/11 θα ανακοινώσουν το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων σύμφωνα με την κοινή που ανακοίνωση υπογράφουν οι διοικήσεις των σωματείων ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΠΟΣ, ΟΜΥΛΕ.

 

Το αίτημα των εργαζομένων είναι να μην γίνει καμία ιδιωτικοποίηση στις μεταφορές, να σταματήσουν άμεσα όλες οι ιδιωτικοποιήσεις και η εκποίηση του εθνικού πλούτου και ελεύθερες Συλλογικές Διαπραγματεύσεις και υπογραφή ΣΣΕ.