αλλαγές-για-σκλαβενίτη-τι-νέο-φέρνει-510166
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 16.07.2018 | 20:22

Αλλαγές για Σκλαβενίτη: Τι νέο φέρνει – Άμεση αντίδραση από ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην αγορά εκτιμάται ότι η κατά 10% υπέρβαση των στόχων των «Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτη», μόλις ένα έτος μετά την ουσιαστική ενσωμάτωση του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος θα δημιουργήσει νέα δεδομένα αλλά και εξελίξεις στον χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Από την ημέρα απόκτησης του δικτύου της Μαρινόπουλος από τις «ΕΥΣ», οι μεγάλοι της αγοράς, το πρώτο που είχαν να κάνουν, και έκαναν χωρίς μεγάλη επιτυχία από ό,τι αποδείχθηκε, ήταν η διατήρηση των «κεκτημένων» μεριδίων της περιόδου κατάρρευσης της «Μαρινόπουλος», κάτι που επιχειρήθηκε με «πόλεμο» προσφορών.

Πλέον, η στρατηγική των μεγάλων του χώρου αναγκαστικά θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί, λένε οι ίδιες πηγές. Δεν είναι άλλωστε κρυφό ότι όλοι ανέμεναν με αγωνία το πρώτο εξάμηνο του 2018, ώστε να διαπιστώσουν πώς θα σταθεί το εγχείρημα των «Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτη».

Η επόμενη ημέρα για το οργανωμένο λιανεμπόριο, κατά πάσα πιθανότητα, θα φέρει έναν νέο κύκλο συγκέντρωσης στον χώρο. Πρόσφατη άλλωστε είναι η είσοδος της «Μασούτης» στην Αττική μέσω της εξαγοράς της Προμηθευτικής. Μάλιστα, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr ο διευθυντής μάρκετινγκ της αλυσίδας Σταμάτης Δαυίδ, η είσοδος της «Μασούτης» στην Αττική επιταχύνθηκε από την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος».

Ανοικτός σε εξαγορές μικρότερων αλυσίδων έχει εμφανιστεί και ο διευθύνων σύμβουλος της METRO (My Market) Αριστοτέλης Παντελιάδης, ο οποίος πρόσφατα δήλωσε σχετικά: «Δεν θα μας άφηνε αδιάφορους μια ευκαιρία».

Ενδιαφέρον όμως θα έχει η αντίδραση της «ΑΒ Βασιλόπουλος», η οποία έχει δεχθεί ισχυρές πιέσεις από την επέκταση των «Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτη», με τις απώλειές της το 2017 να αγγίζουν τα 90 εκατ. ευρώ. Πλέον η εταιρεία παίζει με τα δυνατά της χαρτιά και επενδύει στη μάχη των προσφορών και της διαφήμισης, κάτι που «λείπει» σε αυτή τη φάση από τη Σκλαβενίτης

Αίσθηση προκάλεσε και η ανακοίνωση του deal συνένωσης των δυνάμεων της Yoda.gr και της Caremarket.gr παρόλο που αποτελεί φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, προκειμένου αυτά τα δύο online super market να αποκτήσουν από κοινού κρίσιμη μάζα. Σήμερα ελέγχουν το 25% της συγκεκριμένης αγοράς, ωστόσο το στοίχημα είναι πως θα πορευθούν από εδώ και πέρα. Πηγή capital.gr