Η Softex επέστρεψε και έκανε κάτι εντυπωσιακό

Από το 1936 οπότε και ξεκίνησε η ιστορία της μέχρι και σήμερα, η Softex έχει αλλάξει ουκ ολίγα χέρια. Από την οικογένεια Κεφαλά που την ίδρυσε, το Ελληνικό Δημόσιο που ανέλαβε την τύχη της το 1984 και την Ιταλική πολυεθνική Bolton Group στην οποία μεταβιβάσθηκε το 1999 και η οποία έκλεισε το εργοστάσιο της στο Βοτανικό προ διετίας, το συγκεκριμένο brand κατάφερε να παραμείνει ζωντανό.

Κοντά δύο χρόνια από την ημέρα που η Intertrade Hellas Α.Β.Ε.Ε. απέκτησε το σήμα Softex, το brand έχει πάρει θέση του στην αγορά, αν και η μάχη με το νούμερο 1 παίκτη στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, δηλαδή τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, είναι δύσκολη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μέτρησης της κατανάλωσης Nielsen (σ.σ. μετρά το οργανωμένο λιανεμπόριο) οι πωλήσεις σε αξία των προϊόντων softex «έτρεξαν», το πρώτο πεντάμηνο του έτους, με ρυθμό ανάπτυξης 42,4% στην κατηγορία χαρτομάντιλα, 91,4% στα χαρτιά υγείας, 67,9% στα ρολά κουζίνας και 28,2% στις χαρτοπετσέτες.

Αντίστοιχη πορεία κατέγραψαν οι πωλήσεις της Softex και σε επίπεδο όγκου. Συγκεκριμένα ενισχύθηκαν κατά 42,4% (χαρτομάντιλα), με 91,4% οι πωλήσεις στα χαρτιά υγείας, κατά 70,1% στα ρολά κουζίνας και 28,9% στις χαρτοπετσέτες. Όταν οι συγκεκριμένες κατηγορίες στο σύνολό τους, δηλαδή χαρτομάντιλα, χαρτιά υγείας και ρολά κουζίνας εμφάνισαν χαμηλή ανάπτυξη 3%, 4% και 1,3% ενώ πτώση 7% κατέγραψαν οι πωλήσεις σε χαρτοπετσέτες.

Αποτέλεσμα, το brand Softex να έχει ανακτήσει πίσω το χαμένο έδαφος των τελευταίων ετών και να βρίσκεται στην πρώτη τριάδα των βασικών παικτών στις συγκεκριμένες κατηγορίες και στην πρώτη δυάδα μεταξύ των επώνυμων brands. Βέβαια η εν λόγω αγορά ελέγχεται από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία απολαμβάνουν μερίδιο από 65% έως 87,5%, οπότε η κατάκτηση της πρώτης θέσης από τη Softex φαντάζει πολύ δύσκολη. Μέχρι στιγμής πάντως έχει καταφέρει να «κοντράρει» τα υπόλοιπα επώνυμα brands, όπως τη zewa. *της Αλεξάνδρας Γκίτση/capital.gr

 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΓΟΡΑ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, SOFTEX