Κωτσόβολος – Καταγγελίες πελατών: Μας παραμυθιάσατε με δωροεπιταγή – Μπράβο σας

  • Απο Μάκης Χολέβας
  • 26 Ιουλίου 2021 - 18:41
  • Comments Off

Κωτσόβολος – Καταγγελίες πελατών: Μας παραμυθιάσατε με δωροεπιταγή – Μπράβο σας

Καταγγελίες για την εξυπηρέτηση πελατών στον Κωτσόβολο καταγράφονται κάτω από αναρτήσεις της επιχείρησης στο facebook.

Συγκεκριμένα, κάτω από ανάρτηση (https://www.facebook.com/Kotsovolos/posts/10159444416376163) εξελίχθηκαν τα παρακάτω:

Γράφει ο πελάτης:

Εσείς το πολύ σύντομα το πήγατε σε άλλο επίπεδο…Μόνο 6 μέρες περιμένω…

Η απάντηση που παίρνει είναι αυτή:

Καλησπέρα σας. Σχετικά με αίτημα σας έχετε λάβει ενημέρωση σε προσωπική συνομιλία.

Ο πελάτης επανέρχεται:

 Θα επικοινωνήσει εκπρόσωπος μαζί μου πολύ σύντομα. Το οποίο δεν έγινε ποτέ. Αυτό εννοείται ενημέρωση;

Σε σχόλιο κάτω από την ίδια ανάρτηση ένας άλλος πελάτης σημειώνει και καταγγέλλει :

Πήραμε ένα κλιματιστικό. Το πληρώσαμε μας, είπαν από τις 2 του μήνα εγκατάσταση σε 2.  Μέρες ακόμη περιμένουμε. Μας στείλατε μήνυμα στις 13 του μήνα. Σας είπαμε για ακύρωση παραγγελίας. Μας παραμυθιασατε με δωροεπιταγη τον 80€ κ να πληρώσουμε εμείς την εγκατάσταση κ ότι θα επικοινωνήσετε μαζί μας να το εγκρίνουν στα κεντρικά κ στείλατε μήνυμα δωροεπιταγη τον 50 € μπράβο σας.

Δείτε τις εικόνες των καταγγελιών:

ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ, ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ, PROTEINOMENA, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]