εξιτήριο-για-τους-πιλότους-του-ελικοπ-1604325
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 26.06.2026 | 13:05

Εξιτήριο για τους πιλότους του ελικοπτέρου

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν αργά το βράδυ της Πέμπτης οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου που έπεσαν στη Λίμνη Αώου.

Οι πιλότοι μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο, και σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς η κατάσταση της υγείας και των δύο ήταν πολύ καλή, ενώ δεν διαπιστώθηκαν άλλοι τραυματισμοί ή επιπλοκές.

«Πραγματικά είμαι πολύ τυχερός που είμαι καλά. Χαίρομαι πάρα πολύ που δεν έχουμε πάθει κάτι και εγώ και ο συνάδελφός μου», δήλωσε ο 29χρονος στην ΕΡΤ.

Όσον αφορά τον Αυστραλό χειριστή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ήταν πιο ψύχραιμος μετά το περιστατικό, ενώ και εκείνος δεν αντιμετώπιζε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας.