ΛΙΜΝΗ ΑΩΟΥ
26.06.2026 | 13:05
Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν αργά το βράδυ της Πέμπτης οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου που έπεσαν στη Λίμνη Αώου. Οι πιλότοι μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο, και σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς η κατάσταση της υγείας και των δύο ήταν πολύ καλή, ενώ δεν διαπιστώθηκαν άλλοι τραυματισμοί ή επιπλοκές. «Πραγματικά είμαι πολύ […]
