δεη-καμία-διακοπή-ρεύματος-στη-σεισμό-22622
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 27.07.2017 | 12:45

ΔΕΗ: Καμία διακοπή ρεύματος στη σεισμόπληκτη Κω

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε παράταση της αναστολής των διακοπών ρεύματος λόγω οφειλής μέχρι τις 20 Αυγούστου 2017 προχωρά η ΔΕΗ για τους κατοίκους της Κω.

Οπως έκανε γνωστό σε ανακοίνωσή της, η επιχείρηση επιθυμεί να στηρίξει εμπράκτως τους κατοίκους οι οποίοι επλήγησαν από τον πρόσφατο σεισμό.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Η ΔΕΗ, επιβεβαιώνοντας την κοινωνική της ευαισθησία, στηρίζει έμπρακτα τους κατοίκους στην Κω, οι οποίοι επλήγησαν από τον πρόσφατο σεισμό.

Ειδικότερα, η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι παρατείνει την αναστολή των διακοπών ρεύματος λόγω οφειλής μέχρι 20 Αυγούστου 2017.»