συνέδριο-γσεε-νίκη-πασκε-με-αύξηση-εδρ-730577
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ | 25.02.2020 | 23:37

Συνέδριο ΓΣΕΕ: Νίκη ΠΑΣΚΕ με αύξηση εδρών

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με αυξημένα ποσοστά επικράτησε η ΠΑΣΚΕ στο 37ο συνέδριο της ΓΣΕΕ. Η «πράσινη» συνδικαλιστική παράταξη, όχι μόνο ήρθε πρώτη, αλλά αύξησε κατά 2 τις έδρες της.

Τα τελικά αποτελέσματα:

ΠΑΣΚΕ 17 έδρες,

ΔΑΚΕ 11 έδρες,

ΠΑΜΕ 9 έδρες,

ΕΜΕΙΣ 3 έδρες,

ΕΑΚ 2 έδρες

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 έδρες

Ανεξάρτητοι 1 έδρα.