ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ |
25.02.2020 | 23:37
Συνέδριο ΓΣΕΕ: Νίκη ΠΑΣΚΕ με αύξηση εδρών
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Με αυξημένα ποσοστά επικράτησε η ΠΑΣΚΕ στο 37ο συνέδριο της ΓΣΕΕ. Η «πράσινη» συνδικαλιστική παράταξη, όχι μόνο ήρθε πρώτη, αλλά αύξησε κατά 2 τις έδρες της.
Τα τελικά αποτελέσματα:
ΠΑΣΚΕ 17 έδρες,
ΔΑΚΕ 11 έδρες,
ΠΑΜΕ 9 έδρες,
ΕΜΕΙΣ 3 έδρες,
ΕΑΚ 2 έδρες
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 έδρες
Ανεξάρτητοι 1 έδρα.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35





