ΕΔΣΝΑ: Δικάζονται αύριο οι δύο επίορκοι υπάλληλοι για χρηματισμό
Δικάζονται αύριο, στις 9 το πρωί, στο κτήριο 7 των Δικαστηρίων της οδού Ευελπίδων οι δύο κατηγορούμενες υπάλληλοι του ΕΔΣΝΑ, 39 και 37 ετών, που συνελήφθησαν και κατηρούνται για χρηματισμό. Στα Δικαστήρια, αναμένεται να συγκεντρωθούν συνάδελφοί τους προκειμένου να τους συμπαρασταθούν.
Διαβάστε επίσης:
ΕΔΣΝΑ: Για δωροδοκία, παράβαση καθήκοντος και εκβίαση οι δύο υπάλληλοι
Συνελήφθησαν για χρηματισμό δύο υπάλληλοι του ΕΔΣΝΑ
ΠΟΕ-ΟΤΑ: «Επικοινωνιακά τα παιχνίδια» Σγουρού με τους επίορκους
Σγουρός: Τώρα θυμήθηκε τους επίορκους η ΠΟΕ-ΟΤΑ;
ΠΟΕ-ΟΤΑ: Καταγγέλλει προσπάθεια συγκάλυψης επίορκων στον ΕΔΣΝΑ
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






