νδ-κατέθεσε-ερώτηση-για-την-αξιολόγησ-323181
ΔΗΜΟΣΙΟ | 13.12.2017 | 12:09

ΝΔ: Κατέθεσε ερώτηση για την αξιολόγηση -Τι στοιχεία ζητά

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ερώτηση για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, προς την υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη, ο αρμόδιος τομεάρχης και βουλευτής της ΝΔ, Γιώργος Γεωργαντάς.

Ανάμεσα στα άλλα ρωτά:

–Για πόσους δημοσίους υπαλλήλους έπρεπε να συνταχθεί έκθεση αξιολόγησης.

— Σε πόσους έγινε ολοκληρωμένη αξιολόγηση.

— Σε πόσες περιπτώσεις υπήρξε αξιολόγηση υπαλλήλων με μέσο όρο μικρότερο των 60 βαθμών.

ΕΡΩΤΗΣΗ