διοικητής-νοσοκομείου-έβαλε-στην-υπη-38304
ΔΗΜΟΣΙΟ | 27.05.2017 | 10:05

Διοικητής νοσοκομείου έβαλε στην υπηρεσία wi-fi για χατήρι νεαρής καρκινοπαθούς

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Χωρίς δωρεάν πρόσβαση στο Ίντερνετ παραμένουν για το κοινό οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες εν έτει 2017. Μάλιστα τις περισσότερες φορές απαιτούνται η προσωπική ενασχόληση και το μεράκι ενός δημοσίου λειτουργού για να … φτάσει το Wi-Fi στους εξυπηρετούμενους. Μια τέτοια καλή πρωτοβουλία ανέλαβε ο διοικητής του νοσοκομείου «Άγιος Σάββας», Γιώργος Δενδραμής, που κατανόησε την παράκληση μίας 22χρονης καρκινοπαθούς να βρίσκεται σε επαφή διαδικτυακά με τους γνωστούς της.

«Μόλις ανέλαβα τη διοίκηση έκανα μία περιήγηση στους θαλάμους προκειμένου να γνωρίσω το νοσοκομείο. Σε έναν από αυτούς συνάντησα μία πολύ μικρή κοπέλα (…) Ανέλαβα την πρωτοβουλία, εξοικονόμησα χρήματα και ήταν από τα πρώτα πράγματα που έκανα στο νοσοκομείο. Μη φανταστείτε ότι ήταν τεράστιο το κόστος για την εγκατάσταση», θυμάται ο κ. Δενδραμής, μιλώντας στο «Εθνος».