Εκτός λειτουργίας η ηλεκτρονική συνταγογράφηση
Εκτός λειτουργίας για αρκετές ώρες θα είναι το προσεχές Σαββατοκύριακο το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Ο λόγος είναι μια νέα προγραμματισμένη αναβάθμιση στη βάση δεδομένων.
Διαβάστε την ανακοίνωση:
Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 01/02/2025 και ώρα 15:00 θα ξεκινήσει η αναβάθμιση της βάσης δεδομένων της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης.
Κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης, η οποία αναμένεται να διαρκέσει 20 ώρες, όλα τα υποσυστήματα του ΣΗΣ δε θα είναι διαθέσιμα.
Η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης και τα υπόλοιπα υποσυστήματα θα είναι διαθέσιμα στις 11:00 το πρωί της Κυριακής.
Προτεινόμενα άρθρα
23.06.2026 | 10:18
23.06.2026 | 07:30
23.06.2026 | 07:12






