ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ

30.01.2025 | 17:08

Εκτός λειτουργίας για αρκετές ώρες θα είναι το προσεχές Σαββατοκύριακο το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Ο λόγος είναι μια νέα προγραμματισμένη αναβάθμιση στη βάση δεδομένων. Διαβάστε την ανακοίνωση: Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 01/02/2025 και ώρα 15:00 θα ξεκινήσει η αναβάθμιση της βάσης δεδομένων της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης. Κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης, η οποία […]