αυτές-είναι-οι-τροφές-που-καίνε-το-κοιλ-76820
ΥΓΕΙΑ | 28.11.2016 | 12:53

Αυτές είναι οι τροφές που καίνε το κοιλιακό λίπος

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έρευνες δείχνουν πως το εσωτερικό μας ρολόι που ελέγχει το ρυθμό φαγητού και ύπνου δεν λειτουργεί καθόλου σωστά στους ανθρώπους των δυτικών κοινωνικών. Δύο είναι οι βασικοί παράγοντες που ευθύνονται γι’ αυτό: το άγχος και η κακής ποιότητας διατροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι μπαίνουμε σε έναν “κύκλο λίπους”: Μια συνεχή ροή ορμονών πείνας που κάνει σχεδόν αδύνατο να μην τρώμε πολλές φορές μέσα στη μέρα, ενώ τα κιλά που παίρνουμε συσσωρεύονται γύρω από την κοιλιά.

Και καθώς ο καλής ποιότητας και επαρκής ύπνος συμβάλει στη ρύθμιση των ορμονών, οι σωστές τροφές στις σωστές ώρες μπορεί να ικανοποιήσουν την ανάγκη σας για φαγητό και γεύση.

Οι παρακάτω 3 τροφές καίνε το κοιλιακό λίπος και σας βοηθούν να κοιμάστε καλύτερα. Δύο σε ένα!

Ψάρι

Όταν η διατροφή σας είναι ανεπαρκής σε ω3 λιπαρά οξέα, η επίφυση, ένας αδένας στον εγκέφαλο που συμβάλει στη ρύθμιση του νευρικού συστήματος- δεν λειτουργεί σωστά, διαταράσσοντας την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Και όπως είπαμε, τα προβλήματα ύπνου διαταράσσουν όλες τις υπόλοιπες ορμόνες και προκαλούν ατελείωτα… τσιμπολογήματα και ανάγκη για φαγητό αργά τη νύχτα.

Ξηροί καρποί

Είναι εξαιρετική πηγή μαγνησίου, του μικροστοιχείου που μας φτιάχνει τη διάθεση. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Magnesium Research, άνθρωποι με προβλήματα ύπνου που αύξησαν την πρόσληψη μαγνησίου μετά από 7 εβδομάδες κατάφεραν να κοιμούνται ήρεμα χωρίς φάρμακο ή άλλη παρέμβαση. Οι ειδικοί μέτρησαν επίσης χαμηλότερο ποσοστό φλεγμονών στο σώμα τους, οι οποίες σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο για καρδιοπάθεια, καρκίνο, διαβήτη και νόσο Αλτσχάιμερ.

Γάλα

Αποδεικνύεται πως το γάλα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο όταν μιλάμε για το κοιλιακό λίπος. Μελέτη του 2010 από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα στο Μπέρμινγχαμ βρήκαν πως σε μια ομάδα προεμμηνοπαυσιακών γυναικών, το λίπος μειώθηκε σημαντικά σε εκείνες που κατανάλωναν τις περισσότερες πλούσιες σε ασβέστιο τροφές. Πιο συγκεκριμένα, για κάθε100 mg ασβεστίου που κατανάλωναν τη μέρα (αυτό αντιστοιχεί σε μισό φλιτζάνι γιαούρτι), έχαναν 2,5 εκατοστά σπλαχνικού λίπους – τη χειρότερη μορφή λίπους που αποθηκεύει ο οργανισμός μας και που συνδέεται άμεσα με καρδιοπάθεια και καρκίνους.

Aftodioikisi News

Η aftodioikisi.gr είναι η βασική Διαδικτυακή πύλη για τους ΟΤΑ, το Δημόσιο και την Εργασία στην Ελλάδα, λειτουργώντας από τον Απρίλιο του 2008 ως πηγή έγκυρης και συνεχούς ροής ενημέρωσης με ειδήσεις και θέματα από το χώρο της Αυτοδιοίκησης, της Δημόσιας Διοίκησης, της Εργασίας, της Ασφάλισης αλλά και γενικότερης επικαιρότητας από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Τον Μάιο του 2010, μόλις δύο χρόνια μετά την έναρξη της λειτουργίας της τιμήθηκε με το δημοσιογραφικό Βραβείο Μπότση. Παράλληλα, αποτελεί κόμβο αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ πολιτικών, αιρετών της Αυτοδιοίκησης αλλά και επιχειρηματιών με τους πολίτες και τους εργαζόμενους στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ενώ λειτουργεί ως δίαυλος διαδραστικής ενημέρωσης και επικοινωνίας μεταξύ της Περιφέρειας και του Κέντρου. Καθημερινά δέχεται εκατοντάδες χιλιάδες επισκέψεις από εργαζόμενους στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, πολιτικούς, αιρετούς της Αυτοδιοίκησης, επιχειρηματίες και, κυρίως, πολίτες που ενδιαφέρονται για τοπικά, εργασιακά, ασφαλιστικά αλλά και για γενικότερα θέματα της επικαιρότητας.