21-τροφές-που-προλαμβάνουν-άνοια-και-αλτ-38316
ΥΓΕΙΑ | 18.11.2021 | 07:00

21 τροφές που προλαμβάνουν άνοια και Αλτσχάιμερ

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η σχέση της διατροφής και της υγείας του εγκεφάλου έχει τραβήξει το επιστημονικό ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια.

Οι ερευνητές πίστευαν μέχρι πρότινος ότι, καθώς γερνάμε, τα εγκεφαλικά κύτταρα πεθαίνουν. Νέες έρευνες δείχνουν όμως ότι τα κύτταρα του εγκεφάλου μπορούν να αναγεννηθούν, κάτι που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διατροφή και την άσκηση.

Μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τον εγκέφαλο, να ενισχύσει τις πνευματικές δεξιότητες, να αυξήσει τη συγκέντρωση και να βελτιώσει τη μνήμη.

Μπορεί επίσης να συμβάλλει στην πρόληψη των σχετιζόμενων με την ηλικία εκφυλιστικών παθήσεων του εγκεφάλου, όπως είναι η άνοια και το Αλτσχάιμερ.

Δείτε ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνετε τακτικά για να προλάβετε αυτές τις παθήσεις:

πηγή: onmed.gr

Νικολέτα Αρκολάκη

Η Νικολέτα Αρκολάκη εργάζεται στο aftodioikisi.gr από το 2011. Έχει τεράστια εμπειρία στη ροή ειδήσεων και εξειδίκευση στα θέματα των προσλήψεων. Είναι απόφοιτη του Τμήματος Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου.