ΟΣΥ

16.11.2015 | 17:33

Κοινό απεργιακό μέτωπο συστήνουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, τον σιδηρόδρομο και τα λιμάνια διαμαρτυρόμενοι για τις ιδιωτικοποιήσεις, τις συλλογικές συμβάσεις και το ασφαλιστικό ενώ την Τρίτη 24/11 θα ανακοινώσουν το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων σύμφωνα με την κοινή που ανακοίνωση υπογράφουν οι διοικήσεις των σωματείων ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΠΟΣ, ΟΜΥΛΕ.   Το αίτημα των εργαζομένων είναι […]