ΟΣΥ
19.12.2014 | 20:11
16.11.2015 | 17:33
Κοινό απεργιακό μέτωπο συστήνουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, τον σιδηρόδρομο και τα λιμάνια διαμαρτυρόμενοι για τις ιδιωτικοποιήσεις, τις συλλογικές συμβάσεις και το ασφαλιστικό ενώ την Τρίτη 24/11 θα ανακοινώσουν το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων σύμφωνα με την κοινή που ανακοίνωση υπογράφουν οι διοικήσεις των σωματείων ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΠΟΣ, ΟΜΥΛΕ. Το αίτημα των εργαζομένων είναι […]
Περισσότερα άρθρα
30.04.2014 | 07:48
18.04.2014 | 20:30
12.03.2014 | 09:23







