OBAMA
08.05.2026 | 03:09
Ο Μπαράκ Ομπάμα, στην εκπομπή «The Late Show» με τον Στίβεν Κολμπέρτ, έκανε μία ευχάριστη συζήτηση σχετικά με την πιθανότητα ύπαρξης εξωγήινων και τον προσδοκιών του επ’ αυτού. Ο πρώην πρόεδρος, μάλιστα, χαριτολογώντας δήλωσε ότι θα ήθελε να είναι αυτός εκείνος που θα έκανε την πρώτη επαφή. Τα καλύτερα σημεία της συζήτησης Ο Μπαράκ Ομπάμα […]
