ομπάμα-για-ufo-αν-υπήρχαν-κάποιος-θα-είχ-1582265
ΚΟΣΜΟΣ | 08.05.2026 | 03:09

Ομπάμα για UFO: «Αν υπήρχαν, κάποιος θα είχε βγάλει selfie μαζί τους»

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Μπαράκ Ομπάμα, στην εκπομπή «The Late Show» με τον Στίβεν Κολμπέρτ, έκανε μία ευχάριστη συζήτηση σχετικά με την πιθανότητα ύπαρξης εξωγήινων και τον προσδοκιών του επ’ αυτού. Ο πρώην πρόεδρος, μάλιστα, χαριτολογώντας δήλωσε ότι θα ήθελε να είναι αυτός εκείνος που θα έκανε την πρώτη επαφή.

Τα καλύτερα σημεία της συζήτησης

Ο Μπαράκ Ομπάμα ξεκαθάρισε στη συζήτησή ότι παρά τις όποιες θεωρίες για τους εξωγήινους και τα UFO, η αμερικανική κυβέρνηση δεν διαθέτει μυστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν την ύπαρξη εξωγήινης ζωής.

Ο Ομπάμα, με το γνωστό του χιούμορ, εξήγησε πως, και να υπήρχαν τεκμήρια ύπαρξης εξωγήινης ζωής θα είχαν γνωστοποιηθεί προ πολλού.

«Η κυβέρνηση είναι τρομερή στο να κρατάει μυστικά», είπε χαρακτηριστικά. Συνέχισε λέγοντας: «Αν υπήρχαν εξωγήινοι ή διαστημόπλοια υπό τον έλεγχο της αμερικανικής κυβέρνησης, σίγουρα κάποιος θα είχε βγάλει μια selfie με έναν εξωγήινο και θα την είχε στείλει στην κοπέλα του για να την εντυπωσιάσει».

Ο Στίβεν Κολλμπέρτ έκανε πλάκα πως ορισμένα κυβερνητικά κτίρια μοιάζουν με διαστημόπλοια που μόλις προσγειώθηκαν, ενώ έριξε και μία…περιπαικτική σπόντα στην προεδρική βιβλιοθήκη του Ομπάμα, στην οποία έχει ασκηθεί ευρέως κριτική όσον αφορά την αρχιτεκτονική της κατεύθυνση.

Former President Barack Obama presidential library taking shape in Jackson Park, Chicago - ABC7 Chicago

Η ελπίδα του Ομπάμα

«Βάζω υποψηφιότητα για την πρώτη επαφή», δήλωσε ο πρώην πρόεδρος, εξηγώντας ότι η εμπειρία του στη διπλωματία θα ήταν καταλυτικός παράγοντας σε μία επιτυχή πρώτη επαφή.

«Είμαι φιλικός και μπορώ να δώσω την εμπειρία από θέματα διπλωματίας… Νομίζω θα τα κατάφερνα καλά», είπε χαρακτηριστικά, με τον Κολμπέρτ να του απαντά γελώντας πως «θα το έχουμε υπόψη μας».

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ έκλεισε τη συζήτηση επαναλαμβάνοντας ότι, παρά το γεγονός πως το σύμπαν είναι τεράστιο και γεμάτο άγνωστα μυστήρια, μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι η αμερικανική κυβέρνηση έχει έρθει σε επαφή με εξωγήινους.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «συγκεντρωθήκαμε εδώ για να αναφέρουμε κάτι τέτοιο, και δεν έχουμε καμία τέτοια απόδειξη».

Παράλληλα, εξέφρασε και την ελπίδα του ότι οι εξωγήινοι είναι κάπου εκεί έξω.

Δείτε το απολαυστικό βίντεο-συνέντευξη του Ομπάμα με τον Στίβεν Κολμπέρτ