ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
21.12.2018 | 10:02
23.03.2018 | 12:13
02.06.2020 | 14:19
Μια νοσηλεύτρια του μαιευτικού νοσοκομείου «Έλενα Βενιζέλου» διαγνώστηκε θετική στον κορωνοϊό, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει η ΕΡΤ επικαλούμενη την ΠΟΕΔΗΝ. Όπως αναφέρεται, η νοσηλεύτρια, που εργάζεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), εμφάνισε συμπτώματα την περασμένη Παρασκευή και υποβλήθηκε σε τεστ το οποίο βγήκε θετικό. Πραγματοποιήθηκε ιχνηλάτηση και σε καραντίνα τέθηκαν 14 εργαζόμενοι του νοσοκομείου. […]
Περισσότερα άρθρα
20.10.2017 | 14:17
19.10.2017 | 13:25


