ΜΑΘΗΤΕΣ

17.02.2026 | 22:44

Άγρια επίθεση δέχτηκαν μαθητές και καθηγήτρια στη Λευκάδα ενώ συνελήφθη ένας 17χρονος. Στο περιθώριο αθλητικής συνάντησης μαθητών πειραματικού λυκείου της Λευκάδας με μαθητές ΓΕΛ της Κέρκυρας, τρία άτομα από το δεύτερο σχολείο δέχτηκαν επίθεση από ανήλικους έξω από το γυμναστήριο της πόλης μετά από λεκτική αντιπαράθεση, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Από τη συμπλοκή τραυματίστηκαν ελαφρά […]