ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

13.08.2025 | 09:54

Η διακόσμηση σε κάποια περίπτερα της ΔΕΘ, απ΄ότι φαίνεται θα έχει τον πρώτο λόγο, αφού θα γεμίσουν με λουλούδια, όχι όμως και με το αναγκαίο προσωπικό… “Στη ΔΕΘ χρειαζόμαστε λουλούδια ή Γεωτεχνικούς;”, αναρωτιέται σε ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων (ΠΟΓΕΔΥ). Όπως αναφέρει, μεταξύ άλλων, ακόμη μία χρονιά το ΥΠΑΑΤ δίνει το παρόν […]