δήμος-καταγγέλλει-την-καταστροφή-λου-1352114
ΔΗΜΟΙ | 06.06.2024 | 11:13

Δήμος καταγγέλλει την καταστροφή λουλουδιών

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την καταστροφή των λουλουδιών που πρόσφατα τοποθετήθηκαν στον ποταμό Σακουλέβα καταγγέλλει ο Δήμος Φλώρινας με ανακοίνωση του υπογραμμίζοντας πως αποτελεί φθορά δημόσιας περιουσίας.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: «Είναι προφανές ότι ο Δήμος Φλώρινας θα κινηθεί νομικά κατά παντός υπευθύνου. Εντός ολίγων ημερών οι υπεύθυνοι αυτής της αχαρακτήριστης πράξης θα εντοπιστούν και θα αντιμετωπίσουν τις νομικές συνέπειες».