ΥΠΟΥΡΓΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

08.01.2016 | 08:13

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιήσει η ΑΔΕΔΥ στις 12:00 έξω από το υπουργείο Εργασίας, ενάντια «στη σχεδιαζόμενη διάλυση του Ασφαλιστικού». Ανάλογη κινητοποίηση και από το ΠΑΜΕ, μέλη του οποίου συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί έξω από το Μέγαρο Μαξίμου. Η δράση της ΑΔΕΔΥ είναι -όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση- το πρώτο βήμα στο πλαίσιο πολύμορφων κινητοποιήσεων που θα […]