παράσταση-διαμαρτυρίας-της-αδεδυ-κατ-130906
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ | 08.01.2016 | 08:13

Παράσταση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ κατά του Ασφαλιστικού στο υπουργείο Εργασίας

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιήσει η ΑΔΕΔΥ στις 12:00 έξω από το υπουργείο Εργασίας, ενάντια «στη σχεδιαζόμενη διάλυση του Ασφαλιστικού».

Ανάλογη κινητοποίηση και από το ΠΑΜΕ, μέλη του οποίου συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.

Η δράση της ΑΔΕΔΥ είναι -όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση- το πρώτο βήμα στο πλαίσιο πολύμορφων κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν, όπως αποφασίστηκε στο Γενικό Συμβούλιο της Ένωσης στη συνεδρίασή του την Τρίτη 5 Ιανουαρίου, «για την υπεράσπιση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα της Ασφάλισης, ενάντια στην ολοκληρωτική κατεδάφιση του ασφαλιστικού συστήματος που προωθείται από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και τους δανειστές».