ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

06.02.2017 | 13:20

Στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, όπου στεγάζεται και το γραφείο του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, έφτασαν πριν από λίγο αγρότες της ανατολικής Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, οι οποίοι εδώ και οκτώ ημέρες έχουν αποκλείσει τη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής στη διασταύρωση «πράσινα φανάρια». Οι αγρότες έκαναν αισθητή την παρουσία τους με το που έφτασαν στο ΥΜΑΘ, πατώντας τις κόρνες […]