θεσσαλονίκη-διαμαρτυρία-συμβασιούχ-174700
ΔΗΜΟΙ | 27.03.2015 | 14:56

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία συμβασιούχων του δήμου, έξω από το υπ.Μακεδονίας-Θράκης  

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης πραγματοποίησαν συμβασιούχοι του δήμου στον τομέα της καθαριότητας, που ζητούν μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου.

Οι συμβασιούχοι υποστηρίζουν ότι καλύπτουν «πάγιες και διαρκείς ανάγκες» και διεκδικούν «μόνιμη και σταθερή εργασία».

«Επίσης, ζητούμε την κατάργηση της ρύθμισης που βάζει όριο 16 μηνών πρόσβασης στο ταμείο ανεργίας μέσα στην τετραετία, και την κατάργηση του κωλύματος ανανέωσης των τριών συνεχόμενων συμβάσεων στον ίδιο δημοτικό φορέα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο συμβασιούχος στην καθαριότητα του δήμου, Δημήτρης Τζελέπης.