ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΡΥΣΤΟΥ

08.03.2025 | 04:00

Από τα μέσα της δεκαετίας του 1950 λειτουργεί το νοσοκομείο Καρύστου, με βάση τον Δημήτριο Σαραβάνο, Διοικητή του νοσοκομείου, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή «Όπου υπάρχει Ελλάδα» για τη νέα πτέρυγα τεχνητού νεφρού που δημιουργείται μόνο από χορηγίες. Το νοσοκομείο της Καρύστου ιδρύθηκε με δωρεές ΕλληνοΑμερικανών της περιοχής.