ΕΜΠ

13.06.2014 | 20:00

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν και πάλι το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και ζητούν για δεύτερη φορά την ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων με τις οποίες καταργήθηκαν οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού και οι εργαζόμενοι τους τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Να σημειωθεί ότι τα δύο ΑΕΙ έχουν ήδη προσφύγει από το τέλος […]