ΔΗΜΟΣ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ

21.02.2013 | 10:35

Οι θάνατοι από αφυδάτωση και υποσιτισμό στα γηροκομεία της Αυστραλίας υπερδιπλασιάστηκαν τα τέσσερα τελευταία χρόνια! Σύμφωνα με την εφημερίδα «Herald Sun» τα πρόσφατα στοιχεία της αρμόδιας υπηρεσίας δείχνουν ότι 595 τρόφιμοι γηροκομείων του Δήμου της Βικτόριας πέθαναν πεινασμένοι και διψασμένοι, από το 2008 έως το 2011, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2012 πέθαναν άλλοι 187 […]