ΔΕΥΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

12.03.2026 | 12:17

Συναγερμός έχει προκληθεί στο δήμο Ναυπλιέων μετά από μεγάλη μόλυνση έχει προκλήθηκε στον Αργολικό κόλπο, καθώς στο ύψος της παραλιακής Ναυπλίου Νέας Κίου, πλησίον του παλαιού κτιρίου Νομαρχίας, λύματα φέρεται να καταλήγουν, μέσω του αγωγού κεντρικού αποχετευτικού αγωγού της ΔΕΥΑ του Ναυπλίου στη θάλασσα. Σύμφωνα με το argolikeseidhseis.gr, από τα λύματα που φτάνουν στη θάλασσα […]