40 ΕΤΗ

17.12.2024 | 06:54

Οσοι έχουν ήδη 40ετία συμφέρει να αποχωρήσουν το συντομότερο, γιατί η παραμονή δεν τους αποδίδει παρά ελάχιστα στη σύνταξη. Την παραπάνω ανάλυση έκανε το ένθετο «Ασφάλιση και Συντάξεις» του Ελ. Τύπου και εξηγεί: «Ο λόγος που δεν συμφέρει να μείνουν (εκτός αν έχουν αποφασίσει διαφορετικά) είναι γιατί πέφτει απότομα η ανταποδοτικότητα των εισφορών και η […]