ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
09.06.2021 | 09:17
Τηλεργασία στο Δημόσιο: Την Πέμπτη η ψήφιση του νομοσχεδίου
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Τηλεργασία στο Δημόσιο: Την Πέμπτη η ψήφιση του νομοσχεδίου
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της Βουλή, την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021 και ώρα 10.00΄ θα πραγματοποιηθεί συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου: «Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας, διατάξεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα και άλλες ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 23:20
22.06.2026 | 22:56
22.06.2026 | 22:32






