ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
17.10.2023 | 17:30
Σε καλό κλίμα η συνάντηση Μητσοτάκη και Κουρέτα -Κοινή προσπάθεια για τη Θεσσαλία
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα με τον νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Κουρέτα για την εκλογή του και ευχήθηκε καλή επιτυχία στα καθήκοντά του.
Τόνισε δε πως η κυβέρνηση είναι πάντοτε προσηλωμένη στην κοινή προσπάθεια με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για τη βελτίωση της ζωής των πολιτών και προσβλέπει σε μία δημιουργική συνεργασία για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας.


Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 18:30






