σε-καλό-κλίμα-η-συνάντηση-μητσοτάκη-κα-1248972
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 17.10.2023 | 17:30

Σε καλό κλίμα η συνάντηση Μητσοτάκη και Κουρέτα -Κοινή προσπάθεια για τη Θεσσαλία

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα με τον νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Κουρέτα για την εκλογή του και ευχήθηκε καλή επιτυχία στα καθήκοντά του.

Τόνισε δε πως η κυβέρνηση είναι πάντοτε προσηλωμένη στην κοινή προσπάθεια με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για τη βελτίωση της ζωής των πολιτών και προσβλέπει σε μία δημιουργική συνεργασία για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας.