κασσελάκης-συνεχάρη-τηλεφωνικά-κουρ-1247824
ΟΤΑ | 15.10.2023 | 23:57

Κασσελάκης: Συνεχάρη τηλεφωνικά Κουρέτα, Δούκα, Αγγελούδη

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τηλεφωνική επικοινωνία με τους Δημήτρη Κουρέτα, Χάρη Δούκα και Στέλιο Αγγελούδη είχε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης.

Ό Στέφανος Κασσελάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον νέο περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα στον οποίο έδωσε συγχαρητήρια για την εκλογή του και του επεσήμανε πως θα βρίσκεται δίπλα του και θα τον στηρίζει στα νέα του καθήκοντα.

Στη συνέχεια επικοινώνησε με τον νέο δήμαρχο Αθηνών Χάρη Δούκα, με τον οποίο είχε μια ιδιαίτερα εγκάρδια συνομιλία, τον νέο Δήμαρχο Θεσσαλονικης Στέλιο Αγγελούδη, στον οποίο μετέφερε τα θερμά του συγχαρητήρια, αλλά και με δημάρχους που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ.