μάχη-στη-βουλή-για-τον-νέο-πτωχευτικ-827971
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 22.10.2020 | 17:06

«Μάχη» στη Βουλή για τον νέο Πτωχευτικό Κώδικα

Με τοποθετήσεις πολιτικών αρχηγών αναμένεται σήμερα στην Ολομέλεια η συζήτηση και ψήφιση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών που αφορούν στις «Ρυθμίσεις και το πλαίσιο δεύτερης ευκαιρίας» σε φυσικά και νομικά πρόσωπα που αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και θέτουν τις βάσεις για την ενεργοποίηση του Νέου Πτωχευτικού Κώδικα. Στην αιχμή της αντιπαράθεσης μεταξύ της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, έχουν βρεθεί οι διατάξεις που αφορούν στην προστασία της πρώτης κατοικίας για τους «κόκκινους» δανειολήπτες στεγαστικών και ενυπόθηκων τραπεζικών δανείων, το ύψος του ακατάσχετου ποσού για μισθούς, συντάξεις και από εισοδήματα καθώς και για τις διαδικασίες πτώχευσης φυσικών και νομικών προσώπων. Στο στόχαστρο της αντιπολίτευσης, βρέθηκε και το άρθρο 268 του νομοσχεδίου που αφορά στις διατάξεις του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σχετικά με τις μονομερείς αναπροσαρμογές ασφαλίστρων που έχουν δικαίωμα να προβαίνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στα συμβόλαια Υγείας, μετά και τις παρατηρήσεις που καταγράφονται και στην έκθεση της Επιστημονικής Επιτροπής σημειώνοντας ότι αυτό δεν συνάδει με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και επισημαίνοντας ότι «είναι πιθανόν να συνεπάγεται σοβαρή περιουσιακή ζημία για τους ασφαλισμένους». Ωστόσο, οι υπουργοί Οικονομικών και Επενδύσεων, Χρήστος Σταϊκούρας και Άδωνις Γεωργιάδης αντίστοιχα κατέθεσαν νομοτεχνικές βελτιώσεις όσον αφορά στα θέματα του ακατάσχετου αλλά και των ασφαλίστρων υγείας.

 ΣΥΡΙΖΑ: Κατέθεσε αίτημα ονομαστικής ψηφοφορίας επί σειρά άρθρων

Τη διεξαγωγή ονομαστικής ψηφοφορίας σε 16 άρθρα του σχεδίου νόμου του υπουργείου Οικονομικών ζήτησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Αναλυτικότερα, ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε αίτημα για ονομαστική ψηφοφορία στα άρθρα: 76 που αφορά στις δυνατότητες πτώχευσης φυσικών προσώπων. Στο άρθρο 77 που αφορά στο τεκμήριο πτώχευσης. Στο άρθρο 92 για την ένταξη μελλοντικών εισοδημάτων στην πτωχευτική περιουσία. Στο άρθρο 100 που έχει τις διατάξεις για τη νομιμοποίηση περιουσίας από ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Στο άρθρο 103 περί αλλαγής παραδείγματος για συμβάσεις εργασίας. Στο άρθρο 137 για τον ορισμό σύνδικου βάσει πρότασης του πιστωτή. Στο άρθρο 176 περί παύσης πληρωμών. Στο άρθρο 197 για τις συνέπειες απαλλαγής στην ρευστοποίηση και διανομή -επιπτώσεις σε συνοφειλέτες ή εγγυητές. Στο άρθρο 198 για τις ειδικές ποινικές ευθύνες του πτωχού. Στο άρθρο 217 που έχει τις διατάξεις ορισμού των ευάλωτων οφειλετών. Στο άρθρο 218 σχετικά με τις αρμοδιότητες του φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης ακινήτων. Στο άρθρο 219 για την μεταβίβαση της κύριας κατοικίας στον φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης ακινήτων. Στο άρθρο 220 για τις 12ετείς μισθώσεις κύριας κατοικίας και του υπολογισμού του ύψους του μισθώματος. Στο άρθρο 221 που αφορά τις καταγγελίες μίσθωσης. Στο άρθρο 222 για την επαναγορά της κύριας κατοικίας από ευάλωτο και το άρθρο 268 που αφορά τις διατάξεις σχετικά με τις αναπροσαρμογές ασφαλίστρων Υγείας. Στην Ολομέλεια, ανακοινώθηκε ότι το ΚΚΕ κατέθεσε, όπως είχε προαναγγείλει και η ειδική εισηγήτρια του κόμματος Μαρία Κομνηνάκα, αίτημα διεξαγωγής ονομαστικής ψηφοφορίας και επί της Αρχής του νομοσχεδίου

Αντιπαράθεση κυβέρνησης-ΚΙΝΑΛ

Το ζήτημα της υπαγωγής της Ελλάδας στα μνημόνια ήταν αυτό που πυροδότησε κλίμα αντιπαράθεσης ανάμεσα στην κυβέρνηση και το Κίνημα Αλλαγής, με την έναρξη της συζήτησης του νομοσχεδίου. «Η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας έχει το πιο θετικό πρόσημο για την ελληνική κοινωνία και οικονομία», απάντησε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, όταν δέχθηκε τα πυρά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του Κινήματος Αλλαγής Ανδρέα Λοβέρδου που μίλησε για τις ευθύνες της κυβέρνησης Καραμανλή. Η αντιπαράθεση άρχισε όταν ο Ανδρέας Λοβέρδος ζήτησε τον λόγο, με την έναρξη της συζήτησης, προκειμένου να καταγγείλει τις αναφορές του υπουργού Οικονομικών στις ευθύνες του ΠΑΣΟΚ για την υπαγωγή στα μνημόνια.

Η ένσταση αντισυνταγματικότητας από το ΜέΡΑ25

«Το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη για τον νέο πτωχευτικό νόμο, πρέπει να καταπέσει για κοινωνικούς, οικονομικούς αλλά και συνταγματικούς λόγους», αναφέρει το ΜέΡΑ 25 που κατέθεσε νωρίτερα σήμερα, ενστάσεις αντισυνταγματικότητας στον νέο πτωχευτικό κώδικα. «Το νέο πλαίσιο του πτωχευτικού νόμου που φέρνει η Κυβέρνηση προς ψήφιση σήμερα στη Βουλή -μετά από πάγια και διαχρονικά αιτήματα της τρόικας- πέρα από βάρβαρο για τους μικρομεσαίους και τους πιο αδύναμους οφειλέτες, είναι και πρόδηλα αντισυνταγματικό ως προς συγκεκριμένες διατάξεις και πρόνοιες του Συντάγματος μας», αναφέρει ο ΜέΡΑ 25 και καταγγέλλει ότι το νομοσχέδιο:

-δημιουργεί τη δυνατότητα για δήμευση και λεηλασία της ιδιωτικής περιουσίας (αφού στη δημόσια δεν έχει απομείνει και τίποτα ούτως ή άλλως, μιας και όλα βρίσκονται πλέον στο ΤΑΙΠΕΔ-ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ) καταπατώντας βάναυσα το δικαίωμα της ιδιοκτησίας των πολιτών όπως αυτό κατοχυρώνεται ρητά και αυστηρά στο άρθρο 17 του Συντάγματος”

-με την κατάργηση της οποιασδήποτε προστασίας της κατοικίας των πολιτών και την πλήρη επέλαση σε αυτήν αρπαχτικών-τραπεζών-ολιγαρχίας, προσβάλλεται ο πυρήνας του άρθρου 21 παράγραφος 4 του Συντάγματος που προβλέπει ότι το κράτος οφείλει να μεριμνά για την απόκτηση κατοικίας από τους πολίτες και να προστατεύει την επαρκή τους στέγαση.

-καταστρατηγείται και η αρχή της ισότητας (άρθρο 2 παράγραφος 4 του Συντάγματος) αναφορικά με τους πιστωτές οι οποίοι χωρίζονται με το παρόν νομοθέτημα σε “πιστωτικά ή χρηματοδοτικά ιδρύματα” (κοινώς τράπεζες και αρπαχτικά) και στους υπόλοιπους, με ιδιαίτερη μέριμνα και αυξημένα προνόμια για τους πρώτους φυσικά.

«Πρόκειται λοιπόν για ένα συνολικό τερατούργημα μνημονιακής κοπής που εγκαθιδρύει στην χρεοδουλοπαροικία μας την περαιτέρω φτωχοποίηση των ήδη φτωχών από την 10ετία των μνημονίων και των μικρομεσαίων, επιφυλάσσοντας παράλληλα δεύτερη ευκαιρία και περίσσεια γενναιοδωρία στα γνωστά και συνήθη παράσιτα», αναφέρει το ΜέΡΑ 25 και υπογραμμίζει ότι το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη για τον νέο πτωχευτικό νόμο, πρέπει να καταπέσει για κοινωνικούς, οικονομικούς αλλά και συνταγματικούς λόγους.

Οι τροπολογίες που κατέθεσε το ΚΙΝΑΛ

«Προνομιακή κατάταξη εργαζομένων στη διανομή πτωχευτικής περιουσίας» προβλέπει τροπολογία, που κατέθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΙΝΑΛ στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών. «Όπως έχει αναδειχθεί στη δημόσια συζήτηση, με αφορμή και την πτώχευση σημαντικών επιχειρήσεων, οι εργαζόμενοι των επιχειρήσεων αυτών συμμετέχουν πλέον στη διανομή του προϊόντος εκποίησης της πτωχευτικής περιουσίας χωρίς να διατηρούν προνόμιο, επόμενοι της κατάταξης των τραπεζών. Επισημαίνεται ότι η θέσπιση του εν λόγω προνομίου είχε γίνει προς υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων που μετατρέπονται σε δανειστές της επιχείρησης», αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας του Κινήματος Αλλαγής και τονίζεται ότι «ο κοινωνικός σκοπός που υπηρετεί το προνόμιο αυτό έγκειται στην ισχυρή, αλλά δίκαιη προστασία εκείνων που με την προσωπική τους εργασία βοηθούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Στην έννοια, δε, των εργατικών απαιτήσεων εμπεριέχονται όχι μόνο οι απαιτήσεις για τις δεδουλευμένες αποδοχές αλλά και κάθε είδους πρόσθετες αποδοχές, προσαυξήσεις και επιδόματα».

Πριν από το 2015, σημειώνει το Κίνημα Αλλαγής, αυτές οι απαιτήσεις (άρθρο 975 παρ. 3 ΚΠολΔ) θεωρούνταν ανέκαθεν «υπερπρονομιακές» και ικανοποιούνταν κατ’ απόλυτη προτεραιότητα από το πλειστηρίασμα, έναντι ιδίως των τυχόν συντρεχουσών απαιτήσεων τραπεζών αλλά «η ευεργετική αυτή λειτουργία του προνομίου των εργαζομένων δανειστών της πτώχευσης, δυστυχώς, καταργήθηκε ύστερα από την τροποποίηση του άρθρου 977 ΚΠολΔ με το άρθρο όγδοο του άρθρου 1 του ν. 4335/2015 (Α΄ 87). Με ευθύνη της τότε κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ και ως αποτέλεσμα της αποτυχημένης διαπραγμάτευσης με τους δανειστές της χώρας και του τρίτου και επαχθέστερου μνημονίου, έπαψε να ισχύει μία διαχρονική και κοινωνικά δίκαιη αρχή που προέτασσε τις απαιτήσεις των εργαζομένων έναντι των τραπεζών και λοιπών δανειστών (ακόμη και με απαιτήσεις εξασφαλισμένες με υποθήκες, προσημειώσεις κ.ά)». Με την προτεινόμενη τροπολογία σκοπείται η επαναφορά της προϊσχύουσας διάταξης του άρθρου 977 ΚΠολΔ που ρυθμίζει όχι μόνο τις περιπτώσεις αναγκαστικής εκτέλεσης αλλά και τη διανομή του προϊόντος εκποίησης στοιχείων της πτωχευτικής περιουσίας στην περίπτωση π.χ. επιχειρήσεων που έχουν πτωχεύσει και των οποίων οι εργαζόμενοι διατηρούν νόμιμες και ενεργές αξιώσεις από την εργασία τους, υπογραμμίζουν οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής που υπογράφουν την τροπολογία και εξηγούν ότι «η επιλογή αυτή είναι απολύτως συμβατή τόσο με την πραγματική νομική αποστολή της πτωχευτικής διαδικασίας όσο και με τη γενικότερη πολιτική θεώρηση για ανθρωποκεντρική πρόοδο και κοινωνική δικαιοσύνη».

Επίσης το ΚΙΝΑΛ ανέλαβε πρωτοβουλία για την «επαναφορά της προστασίας της κύριας κατοικίας των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων και τη βελτίωση της διαδικασίας ρύθμισης των δανειακών υποχρεώσεων». «Η κυβέρνηση προέκρινε ως την κατάλληλη στιγμή για την εισαγωγή ενός νέου προπτωχευτικού και πτωχευτικού πλαισίου που δίνει έμφαση στη ρευστοποίηση των περιουσιακών στοιχείων των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών με στόχο τη “ γρήγορη επιστροφή των παραγωγικών μέσων στην παραγωγική διαδικασία”, τη στιγμή που η ελληνική οικονομία βυθίζεται στην πιο βαθιά ύφεση από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο όπως δείχνουν τα διαθέσιμα μακροοικονομικά στοιχεία, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19 αλλά και της αναποτελεσματικής προσπάθειας ανάσχεσης της ύφεσης από την ίδια την κυβέρνηση», αναφέρει το Κίνημα Αλλαγής. Κατηγορεί δε την κυβέρνηση ότι δεν δέχτηκε να γίνει ουσιαστικός διάλογος και απέρριψε την πρόταση του Κινήματος Αλλαγής για σύσταση διακομματικής επιτροπής για την προστασία της πρώτης κατοικίας και τον εκσυγχρονισμό του πτωχευτικού δικαίου των φυσικών προσώπων, ενώ δεν συστήθηκε ούτε καν νομοπαρασκευαστική επιτροπή για ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα. Το Κίνημα Αλλαγής καταγγέλλει εξάλλου ότι, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, η κυβέρνηση, διά στόματος του υπουργού Οικονομικών, προσπάθησε να απαξιώσει τον Ν. 3869/2010 που αποτέλεσε πρωτοβουλία της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, αποδίδοντας σε αυτόν την κάλυψη των στρατηγικών κακοπληρωτών ενώ «όπως αναδείχθηκε στη σχετική συζήτηση και από τους φορείς που προσκλήθηκαν το πλαίσιο αυτό ήταν η μοναδική πραγματική προστασία για τους συμπολίτες μας που περιήλθαν σε αντικειμενική αδυναμία να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους, ενώ η πόρτα άνοιξε για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές με το Ν.4161/2013 του Χατζηδάκη όταν έπαιρναν προστασία με μία απλή αίτηση».

Ιδίως για τον Ν. 3869/2010, οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, επισημαίνουν στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας ότι είναι ο νόμος που εισήγαγε στην Ελλάδα το θεσμό της ατομικής πτώχευσης, δίνοντας τη δυνατότητα στους υπερχρεωμένους καταναλωτές να ρυθμίζουν τα χρέη τους με βάση τις πραγματικές τους δυνατότητες, καθιερώνοντας παράλληλα την προστασία της κατοικίας των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. «Ο υπερχρεωμένος οφειλέτης, εφόσον είχε περιέλθει χωρίς δόλο σε μόνιμη αδυναμία πληρωμής, μπορούσε να αιτηθεί την προστασία της κύριας κατοικίας του, υπό την προϋπόθεση ότι θα αποπλήρωνε με το χαμηλό επιτόκιο ενός στεγαστικού δανείου σε μακροχρόνια βάση, το ποσό που θα εισέπρατταν οι τράπεζες από τη ρευστοποίησή της», σημειώνουν οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής και υπογραμμίζουν ότι ο Ν. 3869/2010 αποτέλεσε, μέσα στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης, το πιο σημαντικό εργαλείο των αδύναμων δανειοληπτών για να ρυθμίσουν τα χρέη τους με βάση τις πραγματικές τους δυνατότητες και να προστατεύσουν την κατοικία τους. Αυτό συνέβη την ίδια στιγμή που οι τράπεζες εμφανίζονταν απρόθυμες να προβούν σε ουσιαστικές ρυθμίσεις και αναπροσαρμογές των χρεών.

«Πλέον, υπό τις νέες δραματικές οικονομικές συνθήκες που διαμορφώνει η αντιμετώπιση της πανδημίας είναι ακόμη περισσότερο αναγκαία η διαφύλαξη της κατοικίας των νοικοκυριών που έχουν περιέλθει σε μόνιμη αδυναμία», σημειώνει το Κίνημα Αλλαγής και υπογραμμίζει ότι και η προηγούμενη κυβέρνηση, όχι μόνο δεν στήριξε την εφαρμογή του Ν. 3869/2010 αλλά, δυστυχώς, κατήργησε τις διατάξεις για την προστασία της κύριας κατοικίας. Στη θέση τους εισήγαγε τον Ν. 4605/2019, ένα νόμο που απέχει πολύ από το να προσφέρει αποτελεσματική προστασία της κατοικίας των υπερχρεωμένων πολιτών. Ο Ν. 4605/2019 αφορούσε στην ουσία ένα πρόγραμμα διαθέσιμο για μία ορισμένη χρονική περίοδο, για τη ρύθμιση ορισμένων, ενυπόθηκα εξασφαλισμένων, τραπεζικών πιστώσεων. Ως τέτοιο πρόγραμμα, δεν μπόρεσε να καλύψει το κενό που άφησε η απάλειψη της προστασίας της κατοικίας στο πλαίσιο του Ν. 3869/2010, ενώ η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων στο νόμο αυτό έπαυσε την 31.7.2020. «Άλλωστε, το πλήθος των προϋποθέσεων που έθετε για την υπαγωγή στις ρυθμίσεις του, βάσει των διαθέσιμων στοιχείων σχετικά με την εφαρμογή του, απέκλεισε το συντριπτικό μέρος των δανειοληπτών που βρίσκονται είτε σε πρόσκαιρη ή σε μόνιμη αδυναμία. Εκτός από το ότι ο Ν. 4605/2019 είχε πρόσκαιρη ισχύ, δεν λάμβανε υπόψη τις συνολικές οφειλές, δεν προέβλεπε τη συλλογική τους ρύθμιση, ενώ δεν διαμόρφωνε προϋποθέσεις για ένα νέο οικονομικό ξεκίνημα, καθώς μετέφερε στο απώτερο μέλλον το σύνολο των υποχρεώσεων του οφειλέτη ή τα τυχόν περιορισμένα ευεργετήματα διαγραφής χρέους», καταγγέλλει το Κίνημα Αλλαγής και τονίζει ότι σήμερα, τα νοικοκυριά απειλούνται όσο ποτέ άλλοτε από την απώλεια της κατοικίας. Οι τράπεζες, αντί της διευκόλυνσης των ρυθμίσεων με βάση τις δυνατότητες των δανειοληπτών, έχουν επιλέξει τη στρατηγική της πώλησης των δανείων. Χιλιάδες πλειστηριασμοί κατοικιών επισπεύδονται, πλέον και από τις εταιρίες που αγοράζουν τα δάνεια αποβλέποντας στο γρήγορο κέρδος τους. Ο Κώδικας Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδος δεν έχει παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα και η Κυβέρνηση θεσμοθετεί ένα πτωχευτικό πλαίσιο λαιμητόμο για αδύναμα νοικοκυριά, λέει το ΚΙΝΑΛ.

«Καθίσταται επιβεβλημένο, προκειμένου να αποφευχθεί το τραγικό αδιέξοδο αρκετών νοικοκυριών, να αποκατασταθεί το πλέγμα προστασίας της κύριας κατοικίας που προέβλεπε ο Ν. 3869/2010. Άλλωστε η δικαστική κρίση και η πρόσβαση που έχουν, πλέον, οι πιστωτές, σε όλα τα κρίσιμα οικονομικά δεδομένα του δανειολήπτη εγγυώνται και διασφαλίζουν την αξιόπιστη εφαρμογή του νόμου. Συγχρόνως όμως, η αποκατάσταση της προστασίας θα προσφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά μία στοιχειώδη διαπραγματευτική δύναμη για την επιδίωξη μίας ουσιαστικής, ρεαλιστικής και κατάλληλης ρύθμισης», αναφέρει το Κίνημα Αλλαγής και επισημαίνει, για τις πρόνοιες της τροπολογίας που κατέθεσε στη Βουλή ότι:

-Επαναφέρεται η προστασία της κύριας κατοικίας του Ν. 3869/2010. Τα όρια προστασίας αναπροσαρμόζονται, ώστε να καλύπτουν ευρύτερα κοινωνικά στρώματα. Συγχρόνως, προβλέπεται η δυνατότητα αξιοποίησης της συνεισφοράς του Δημοσίου του άρθρου 76 του Ν. 4605/2019, στη λογική του νόμου αυτού, για τη βελτίωση της ικανότητας αποπληρωμής του οφειλέτη, αλλά και τη βέλτιστη αποπληρωμή των χρεών προς τους πιστωτές.

-Προβλέπεται η αντίστοιχη εφαρμογή των διατάξεων για την προστασία της κύριας κατοικίας και για την αγροτική ακίνητη περιουσία. Το επάγγελμα των αγροτών είναι συνυφασμένο με τους αγρούς που εκμεταλλεύονται. Η προστασία της αγροτικής περιουσίας είναι αναγκαία προκειμένου οι αγρότες να είναι σε θέση να εξακολουθούν να ασκούν το μόνο εν τέλει επάγγελμα το οποίο έχουν επιλέξει και έχουν αναπτύξει τις δεξιότητές τους. Μέσα, άλλωστε, από την εκμετάλλευση των αγρών τους αντλούν τα εισοδήματα εκείνα που θα τους επιτρέψουν να αποπληρώσουν και την οφειλή για τη διάσωση της κύριας κατοικίας τους. Με την προτεινόμενη διάταξη καθιερώνεται το δικαίωμα των κατ’ αποκλειστικό επάγγελμα αγροτών να ζητούν την εξαίρεση της ρευστοποίησης ακίνητης αγροτικής περιουσίας (γεωργικής ή κτηνοτροφικής) που θα τους επιτρέπει να ασκούν το επάγγελμά τους. Με βάση τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής το δικαστήριο καλείται να καθορίζει την έκταση που θα εξαιρεθεί από την ρευστοποίηση και τους όρους αποπληρωμής της οφειλής που συναρτάται και εξασφαλίζεται με τη διάσωση της αγροτικής περιουσίας.

-Επέρχεται τροποποίηση διατάξεων για το πρόγραμμα επιδότησης αποπληρωμής στεγαστικών και επιχειρηματικών δανείων με υποθήκη σε κύρια κατοικία του Ν. 4605/2019.