Η Βουλή έγινε… γήπεδο (βίντεο)
Ποδοσφαιρική συζήτηση άνοιξαν ο προεδρεύων στη Βουλή Γιώργος Καλαντζής και ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών, Ιωάννης Κουράκος που εκλέγεται στον Πειραιά.
«Είναι από την Καβάλα ο πρόεδρος κι έχει σύγχυση με τον Πειραιά» σχολίασε ο κ.Κουράκος για να πάρει την απάντηση από το προεδρείο « τι να κάνουμε όλοι Ολυμπιακοί θα είμαστε;»
«Κρατηθείτε στο ότι όλοι είμαστε Ολυμπιακοί για να έχετε και την πλειοψηφία…» απάντησε ο βουλευτής. Ο αντιπρόεδρος όμως είχε την τελευταία κουβέντα λέγοντας: «Ελάτε στη Θεσσαλονίκη να δούμε μετά το 2-1».
Δείτε το σχετικό video:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






