Η γκάφα της δημοσκόπησης ALCO-OPEN που πέρασε …απαρατήρητη

Η πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποίησε η εταιρεία ALCO για λογαριασμό του OPEN πολύ συζητήθηκε καθώς «ρίχνει» το ποσοστό της απόστασης ανάμεσα στην αντιπολιτευόμενη ΝΔ και τον κυβερνητικό ΣΥΡΙΖΑ σε μόλις 5,3 μονάδες, ενώ στην αναγωγή επί των εγκύρων η διαφορά φθάνει τις 6,2 μονάδες υπέρ της ΝΔ.

Ωστόσο, ένα «φάουλ» της δημοσκοπικής εταιρείας δεν πέρασε απαρατηρήτο από τους «μυημένους» που γνωρίζουν καλύτερα τα των μικρών πολιτικών σχηματισμών, και ιδιαίτερα στα «αριστερά» του πολιτικού φάσματος.

Συγκεκριμένα, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ένας συνασπισμός από διάφορα μικρά αριστερά κόμματα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς (ΝΑΡ, ΣΕΚ κ.α.) αναφέρεται ως… ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ. Το κοινό αυτό ψηφοδέλτιο, όμως, είχε κατέβει μόνο στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, ενώ στις τελευταίες εκλογιές του Σεπτεμβρίου 2015, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κατέβηκε μαζί με το ΕΕΚ ως «ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΕΕΚ». Σε όλες τις παλιότερες εκλογικές αναμετρήσεις, από το 2009, που συγκροτήθηκε ως συλλογικότητα, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμμετείχε αυτοτελώς.

Επομένως προκαλεί εύλογα ερωτηματικά πώς είναι δυνατόν μια σοβαρή δημοσκοπική εταιρεία να κάνει τέτοια γκάφα, έστω κι αν πρόκειται για σχηματισμό που είναι δύσκολο – υπό τις παρούσες πάντα συνθήκες- να εκπροσωπηθεί στο επόμενο κοινοβούλιο της χώρας…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ, ALCO, ΓΚΑΦΑ, OPEN


ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!