«Ελεύθεροι Πολίτες»: Καταστροφική η πολιτική Παπανδρέου για τη χώρα
Ο βουλευτής Αττικής, περιφερειακός σύμβουλος Ωρωπού και επικεφαλής των «Ελεύθερων Πολιτώ» Βασίλης Οικονόμου ξεκαθάρισε τη θέση της πολιτικής κίνησης με αφορμή και τις πολιτικές εξελίξεις σε συγκέντρωση στελεχών του στο Δήμο Αχαρνών:
«Επιβεβαιώνεται με τον πιο τραγικό τρόπο η θέση μας που εκφράστηκε ήδη από το Μάιο του 2010 στη Βουλή, ότι δηλαδή το μνημόνιο και η πολιτική που αυτό συνεπάγεται είναι καταστροφική για τον ελληνικό λαό και δυστυχώς ο κ. Παπανδρέου συμπαρασύρει και τη χώρα.
»Απαιτούνται πολιτικές πρωτοβουλίες για να ξεπεραστεί η κρίση και οι “Ελεύθεροι Πολίτες” θα συνεισφέρουν δημιουργικά με τις θέσεις και τις προτάσεις τους σε αυτή την κατεύθυνση».
Για την αποχώρηση της ΝΔ από τη… μεταβατική κυβέρνηση, κλικ εδώ.
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 11:51
26.06.2026 | 09:59






