ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
28.08.2011 | 14:10
«Δεν πληρώνω» στην επιστροφή
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Στο διόδια των Αφιδνών θα βρίσκεται σήμερα, στις 7 το απόγευμα, το Κίνημα «Δεν πληρώνω», το οποίο και θα σηκώσει τις μπάρες για την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο που ετοιμάζει το Κίνημα για τις 10 Σεπτεμβρίου, ημέρα έναρξης της ΔΕΘ.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






