Στο γραφείο του στη Θεσσαλονίκη ο Αλ. Τσίπρας -Σύσκεψη ενόψει ΔΕΘ (φωτο)
Εφτασε το πρωί του Σαββάτου στο γραφείο του στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος θα έχει σύσκεψη με τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της Βόρειας Ελλάδας ενόψει της 83ης ΔΕΘ.
Τον πρωθυπουργό συνοδεύουν ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο αναπληρωτής υπουργός Βιομηχανίας Στέργιος Πιτσιόρλας, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Δημήτρης Λιάκος, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτης Φάμελλος και ο διευθυντής του Οικονομικού του Γραφείου Γιώργος Τσίπρας.



Προτεινόμενα άρθρα
22.06.2026 | 23:20
22.06.2026 | 22:56
22.06.2026 | 22:32






