Ο (βοσκός) Κώστας Μπακογιάννης & ο… λύκος του δήμου Αθηναίων
Χθες, η ιστοσελίδα με την οποία συνεργάζομαι σας αποκάλυψε όλο το παρασκήνιο που ανάγκασε τον Κώστα (κατά Μαρίκα, αχαΐρευτο) Μπακογιάννη αντί για την Α΄ Αθηνών να ανακοινώσει την εκ νέου υποψηφιότητά του για το Δήμο Αθηναίων. Αυτό που δεν σας αποκάλυψε είναι ότι το «συστηματάκι της (ευτυχισμένης που ο κανακάρης της δεν της έκοψε το δρόμο για… μεταβατική πρωθυπουργός) Ντόρας» στην Αθήνα από το τέλος της περασμένης εβδομάδας είχε ξεκινήσει τα τηλεφωνήματα σε «γαλάζια» στελέχη. Τα οποία, όπως έμαθα ο βλαχοmayor από τον πληροφοριοδότη μου στον Εθνικό Κήπο, απέναντι από το Μαξίμου, νόμιζαν ότι οι συνεργάτες της μαμάς του Κώστα, τους έκαναν πλάκα: «Μα καλά, πριν λίγες ημέρες δεν είχαμε μιλήσει και μου είχες πει να βοηθήσουμε τον Κώστα να μπει στη Βουλή;», ήταν η απάντηση ενός από τους «γαλάζιους», όπως μου την μετέφερε ο πληροφοριοδότης μου που, όπως καταλαβαίνετε, λόγω Εθνικού Κήπου ψηφίζει στην Α΄. Μ’ αυτά και μ’ αυτά το γενικότερο κλίμα είναι ότι με το πολύ Α΄, Α΄ την προηγούμενη περίοδο, ο Κώστας (Άμλετ) Μπακογιάννης την έχει ήδη πάθει όπως ο βοσκός με το λύκο: Τώρα, που θα κατέβει (;) στο δήμο κανείς δεν τον πιστεύει και, κυρίως, κανείς δεν τον παίρνει στα σοβαρά. Άλλωστε, ο πληροφοριοδότης μου μαθαίνει ότι κάτι παπαγαλάκια του λένε τώρα ότι θα μπορούσε να κατέβει και στην Ευρυτανία!
ΥΓ Άβυσσος η… (θαμμένη) Πολιτεία του Κώστα με το χιονισμένο παλιόπαππο…
Προτεινόμενα άρθρα
20.06.2026 | 21:05






