ο-βοσκός-κώστας-μπακογιάννης-ο-λύκ-745683
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 10.03.2026 | 07:29

Ο (βοσκός) Κώστας Μπακογιάννης & ο… λύκος του δήμου Αθηναίων

Δήμος Βλαχοδημαρχόπουλος
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Χθες, η ιστοσελίδα με την οποία συνεργάζομαι σας αποκάλυψε όλο το παρασκήνιο που ανάγκασε τον  Κώστα (κατά Μαρίκα, αχαΐρευτο) Μπακογιάννη  αντί για την Α΄ Αθηνών να ανακοινώσει την εκ νέου υποψηφιότητά του για το Δήμο Αθηναίων. Αυτό που δεν σας αποκάλυψε είναι ότι το «συστηματάκι της (ευτυχισμένης που ο κανακάρης της δεν της έκοψε το δρόμο για… μεταβατική πρωθυπουργός) Ντόρας» στην Αθήνα από το τέλος της περασμένης εβδομάδας είχε ξεκινήσει τα τηλεφωνήματα σε «γαλάζια» στελέχη. Τα οποία, όπως έμαθα ο βλαχοmayor από τον πληροφοριοδότη μου στον Εθνικό Κήπο, απέναντι από το Μαξίμου, νόμιζαν ότι οι συνεργάτες της μαμάς του Κώστα, τους έκαναν πλάκα: «Μα καλά, πριν λίγες ημέρες δεν είχαμε μιλήσει και μου είχες πει να βοηθήσουμε τον Κώστα να μπει στη Βουλή;», ήταν η απάντηση ενός από τους «γαλάζιους», όπως μου την μετέφερε ο πληροφοριοδότης μου που, όπως καταλαβαίνετε, λόγω Εθνικού Κήπου ψηφίζει στην Α΄. Μ’ αυτά και μ’ αυτά το γενικότερο κλίμα είναι ότι με το πολύ Α΄, Α΄ την προηγούμενη περίοδο, ο Κώστας (Άμλετ) Μπακογιάννης  την έχει ήδη πάθει όπως ο βοσκός με το λύκο: Τώρα, που θα κατέβει (;) στο δήμο κανείς δεν τον πιστεύει και, κυρίως, κανείς δεν τον παίρνει στα σοβαρά. Άλλωστε, ο πληροφοριοδότης μου μαθαίνει ότι κάτι παπαγαλάκια του λένε τώρα ότι θα μπορούσε να κατέβει και στην Ευρυτανία!

ΥΓ Άβυσσος η… (θαμμένη) Πολιτεία του Κώστα με το χιονισμένο παλιόπαππο…